Sokaktan geçerken, telkari ustasından duyduğum o türkü takılıyor dilime: "Bu dünya bir penceredir/ Her gelen baktı geçti," diye tekrarlıyorum durmadan. Felsefe bundan başka nedir ki diyorum; raf çökerten onca kitap, onca üniversite, anlı şanlı felsefe profesörleri, sözümona varlığı sorgulayanlar bundan başka bir şey söyleyebilirler mi ?