Siz Türklüğünüzü andığınızda, dilinizi güzelleyip, müziğinizle efkarlanıp, yemeklerinizle coşup, atalarınızla övünüp, insanlığınızla duygulanıp kimliğinizi zikrettiğinizde, Türk'üm ne mutlu bana dediğinizde bunu bile size çok görecekler.
Onlarda olmayan ne güzellik varsa sizdekinden nefret edecekler ama bunu doğrudan yapmayacak, ırkçılık, faşistlik ya da en hafifiyle kendilerinin bile inanmadığı bir hümanizme bağlayacaklar.
Ve siz böylece bu değerlerin yani Türklüğünüzün ne kadar büyük, biricik, size özgü ve yüksek olduğunu bir daha onlara onaylatmış olacak ve ne mutlu Türk olana diyeceksiniz.
Evet bu hep böyle olacak.
Prof.dr. Erdem Özdemir