Biz Türkçeyi savunalım. Siz Gazze şiirleri filan yazın, politik cilveler yapın, dava deyin, tehlikesiz sularda paneller, ballı programlarda konferanslar kotarın, rağbet görür kitaplar döktürün, büyük dibek dövücünün küçük hık deyicileri olun, arkasız olana had bildirip arkalı olana temennalar edin. Biz Türkçeyi savunuruz. Siz rahatsız olmayın.
Ama hiç olmazsa kör kuruş kadar değer vermediğiniz Türkçeyle yazmayacak kadar tutarlı olun. Sahte seyit misiniz, yalandan üstat mısınız, çakma monşer misiniz, buyurun, hangi dilin çocuğuysanız o dilde yazın, çizin, anlatın; tabii eğer bir düşünceniz varsa.
Bugünler yarılma günleri. Herkes kendi diline: Hadi, naş!