HA AS

...evren gibi hüzünlü, intihar gibi güzel, insansıdan öte bir Yüz..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Çok olmadı mı gözüm, gelsen ya artık.” 🕊
Yakışıklı değildi kuşkusuz. Ama güzellik salatayla yenmezdi. Üstelik adam öyle iyi biriydi ki. O ona, o da ona değer veriyordu. Bunun dışında bir şey midir, aşk?
Bütün kusurları toprak gizliyor.
Kendi Sözlerimden