HA AS

Hikayenin sonu malum: giden gitti kalan kalan kaldı. Giden, bir daha hiç dönmedi. Kalan, asla ölmedi. Ortada lirik, buruk, kekremsi bir sessizlik ve çaresizlikle hayat devam etti. Hep böyleydi. Hayat devam ederdi. Her zaman devam ederdi. Hayat senin acılarını görmez devam ederdi.
Kendi Sözlerimden
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
'Benim acım birinin gülüşüne sebep olabilir. Ama benim gülüşüm asla birinin acısına sebep olmamalı...'
Hayat ve İnsan
"dalından kopan yaprağın akibeti rüzgarda savrulmaktır "
Kendime Not
......Hesaplanamaz kayıplar..
· “Kuşkusuz meşelerin de destanları, güzel türküleri, parlak ve umutlu sözlerle dolu masalları vardı. Belki de devrilirlerken, onlar da haklı ve ölümsüz bir dava uğruna öldüklerine inanıyorlar ve yere düşerken gün gelip kendilerini düştükleri yerden kaldıracak mutlu bir ormanı düşlüyorlardı. ”
Kendi Sözlerimden
Gel, her şey herkese anlatılmıyor...