°°Bir gün gelir de unuturmuş insan
En sevdiği hatıraları bile
Bari sen her gece yorgun sesiyle
Saat on ikiyi vurduğu zaman
Beni unutma . . .🌼♡
Ümit Yaşar Oğuzcan
•Bana bir haller oldu bilemezsin
Kitaplarımı okullara dağıttım
Dolma kalemlerimi postacıya hediye ettim
Oyuncak arabalarımı çocuklara verdim
Bir sahil kasabasına yerleştim. Artık şiir yazmıyorum
İçimdeki hüzün denizinde balık tutuyorum
Bana bir haller oldu bilemezsin
Adını kalbimin en dibine yazdım silemezsin...
Ahmet Şafakyoutu.be/Jo4NjhBmNtM
"Sen acıyı biriktirmeyi seversin Olric. Sen biriktirmeyi seversin… Hadi devam et şimdi, Kuru yaprakları… Deniz taşlarını… Gözyaşını… Sorulamamış soruları… Senden kalan sesleri… Yaşanamamış paylaşılmışlıkları… Birlikte harcamak üzere kalbinde biriktirilmiş zamanları ve hüznü…
Ve özlemi biriktirmeye." 🕊🍃
-Oğuz Atay
`Gidelim buralardan.
Senin masumiyetini, bilgelik zamanlarından kalma sırları, dünyanın bütün sabahlarını yanımıza alıp da gidelim.
Hesap etmeden, haritaya bakmadan gidelim . . .
-Tarık Tufan🕊🍃
öyle bir sevdim ki müjganı dünyamı şaşırdım, haddimi bilemedim,
evleniriz gibi geldi bana.
evimiz, yuvamız olur, ışığımız yanar, fakir soframız kurulur gibi geldi.
– Ah Müjgan Ah
youtu.be/AZUHk1Vv-qM