"Neredesin?
Meğer ne doldurulmaz bir derinlikmiş yokluğun,
Kaderde bu sensizlik de varmış.
Her insanın yüzünde sana benzeyen bir şey aramak da varmış.
Sesini duymak varmış şarkılarda,
Bütün kitaplarda seni okumak varmış."
...
Bekliyorum, geliyorsun...işte diyorum yaşamak bu..!
Yanımda olmadığın günler, geleceğin güne hazırlıyor beni...
Bekliyorum, geliyorsun. işte diyorum yaşamak bu. Sevmek, seni sevmekten başka bir şey değil. Hiç kimseyi bu kadar özlemle beklemedim. Bu kadar inanmadım hiç kimsenin geleceğine. Onun için bir gün gelmeyeceğinin korkusu kahrediyor beni....
~Özlemenin buruk bir tadı var, hele seni özlemenin.
Bir kokusu var, bütün çiçeklere değişmem.
Bir ışığı var, bir rengi var seni özlemenin,
Anlatılmaz...