A.D

Hayatta kalmış ama hayatla ilişkisinin bütün damarları kurumuş.
Reklam
En kötüsü buydu: Eksiğin ne olduğunu tanımlayamamak.
Hayatın içinde insanı aldatacak çok sahtelik var, asıl gerçek kalbimizde bir yerlerde.
Hayatın en çetrefilli meselesi, çözülmesi en zor sırrı, gerçekte kim olduğumuzdur.
Kaybolmak ansızın başımıza gelen felaketlerden değil;bir zaman dilimine yayılarak, yavaş yavaş, insana sezdirmeden gerçekleşiyor. Ancak son evrede kendini belli eden sinsi hastalık gibi iş işten geçtiği vakit anlıyorsun ruhuna musallat olan amansız musibeti.
Reklam