Merhabalar… 5. Kitap… insanın şüpheleri, soru sorması, sorgulaması ve en nihayetinde her şeyin tek ve yegane sahibi olan Allah’a ulaşmasını anlatıyor. Yine çaylak ve filozofla şahane bir keşfe çıkıyorsunuz. Bu kitapları okudukça, felsefeye ve bilime dair ne çok şey bilmediğim gerçeğiyle yüzleşiyorum. Meğer ne çok varsayım ve ne çok gerçek varmış. Bana öyle iyi geldi ki özellikle sorgulayan bir beyniniz varsa mutlaka bu seriye bir göz atın derim. Yine mükemmel bir kitap diyor ve kitapta beni en çok etkileyen cümleyle bitiriyorum “OYSA O GÜN, MANTIKSIZ BİR ŞEY YAPMAK İÇİN, NE KADAR DA MANTIKLI BİR SEBEBİMİZ VARDI…”