Proğramı izlerken ayrı ağlayıp hüzünlendik ;okurken ayrı ağlayıp hüzünlendik...Allah emeği geçen herkesten ebeden razı olsun ..Kitabın ikinci kısmını da heyecanla bekliyoruz
Bu kitap benim için çok özel ;birçok şeyin başlangıcı oldu bende kitap hakkında ki sözlerim şu olacak ;eğer deseler ki kütüphanende bir kitap olacak(kutsal kitabımız hariç) ne olsun istersin ?Bu kitap derim .. İslama dair herşeyin anlatıldığı bi eser.. Rabbim razı olsun İmam Gazali’den Ne olur alın okuyun ne olur..🪴