Edebiyat bu olmalıydı herhalde. Konuyu cazip kılacaksın. Fazla derine dalmayacaksın, gevezelik etmeyeceksin, kendini göstermek için araya girmeyeceksin.
Gazeteler de hep aynı. Hükümete muhalif olanlar var, hükümetten yana olanlar var. Birinin ak dediğine öteki kara diyor. Köşe yazarları birbiriyle atışıyor, hakaret ediyor. Dişe dokunur bir fikre rastlanmıyor.