Mesele sevilme, sevilmeme ya da aldatma meselesi değildi.Olanı olduğu gibi kabul etmekti önemli olan.Ve ne olursa olsun "bunu bana nasıl yapar" hamlığından, "yaşadığımız sürece her şey mümkün" olgunluguna adım atabilmekti, rıza göstermek, hayata merhale kaydederek devam edebilmekti.