@gastroservicelab
instagram.com/gastroservicela...
Ankara sever,
Sonbaharı ve ilkbaharı,
Kitapları, yemekleri, yeni yerleri, yeni yolları, yeni buluşları, yeni tatları...
İki, Üç, dört gün yürüdükten sonra insan, uyumaktan başka bir şey istemez oluyor. Ben de uyumak istiyordum. Ama kendi kendime, karım benim hala yaşadığımı düşünürse, mutlaka yürüyordur, der.