📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aklıma ve ağzıma saygı duyarım.
Kullandığım her kelimeye dikkat eder ve onları titizlikle se
çerim. Çünkü, güzel deneyimler yaratmak isterim. Çocukken,
gramer kurallarına uygun kelimeler seçmem öğretilmişti. Fakat
yetişkin biri olarak, gramer kurallarının devamlı değiştiğini ve bir zamanlar doğru olmayanların başka zamanda doğru veya tam tersi olduğunu fark ettim. Gramer, kelimenin anlamını ve onun benim yaşamımı nasıl etkilediğini dikkate almaz. Düşüncelerim ve kelimelerim, yaşamımı biçimlendirir. Tıpkı, bir çömlekçinin balçığa bir kase, bir yemek tabağı veya çaydanlık
biçimi verdiği gibi... Ben, düşündüğüm ve konuştuğum kelimelerin ta kendisiyim. Ben güzelim. Ben zekiyim. Ben sevecen ve naziğim. Sözlerim dünyada saygınlık kazanmıştır.