Ben eşsizim ve diğer bütün insanlar da öyle.Ruhta hepimiz biriz. Ancak benim yüzüm "Tek" ve Tann'nm
yüzünün farkh bir görümününde... Sizin ve benim, birbirimize benzememiz gerekmez. Birçok insan, hayatlarmı komşularmm düşünüşlerine göre yaşarken ben, kendi kalbimi izlemeyi tercih edebilir ve komşularımı istediklerini düşünmekte özgür bırakabilirim. Benim ne fazlam, ne de eksiğim var. Ve hiç kimseye kendimi kanıtlamak zorunda değilim. Ben, kendimi "Yaşamınilahi ve görkem li" bir ifadesi olarak değerlendirmeyi ve sevmeyi seçiyorum. Ben olmak, coşku dolu bir serüvendir! Ben, içimdeki yıldızı izler ve kendime has bir eşsizlikle parıldar, çev
reme ışık saçarım. Yaşamayı seviyorum!
Anlayışınu, sürekli arttırıyorum.Ben, öğrenme yeteneğine sahibim. İçimdeki "Tann vergisi bilgeliğe" ulaşmak için, fark edebilme yeteneğimi, her gün biraz daha geliştiririm. Hayatta olduğum için mutluyum ve bana ula
şan iyilikler için şükrediyorum. Benim için yaşam, bir öğrenimdir. Her gün bir çocuk gibi, yeni anlayışlar, yeni insanlar, yeni görüşler keşfetmek için, kalbimi ve zihnimi açarım. Çevremde ye içimde neler olup bittiğini anlamanın yeni yollarını
ararım. İnsan aklı, her zaman, ilk anda anlayamayabilir. Gerektiği gibi anlamak, pek çok sabır ve sevgi ister. Yeni zihinsel yeteneklerim. Dünya Gezegenindeki inanılmaz hayat okulunda olup biten değişiklikler karşısında, kendimi daİıa rahat hissetmemde, bana gerçekten yardımcı oluyor.