📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendime güvenirim.Dünya, bir sanat merkezidir. Ve ben de kendimi aynı konumda hissediyorum. Süregelen bu yaratıcılığa olumlu katkılarda bulunabilmem için, yaşamın işleyişine güvenmem gerekir. Eğer işler zorlaşırsa, hiç tereddüt etmeden üstüne gider, düşüncelerimi gerçeğe ve sevgiye kenetlerim. Fırtınalı de
nizlerden, sakin ve neşeli bir havaya doğru, güven içinde ge
çerken, evrenin önderliğini isterim. Benim görevim, bu oluşum
içinde kalmak ve berrak, sade, olumlu düşünceler, kelimeler
seçmektir. Her şey için bir neden bulmanın gerekli olmadığını,
hatta bunun mümkün olamayacağını biliyorum. Ben, güvenilir ve güzel bir ruh olarak doğduğumu da çok iyi biliyorum. Şimdi kendime bir anlık zaman ayırıp, yaşamın gizemli ve gözle gö
rünmez bir işlemi olan "Ben"i değerlendiriyorum.
Huzurlu bir gczj>inim.Gün boyunca, vücudumun gerginlik seviyesini kontrol ederim.
Nerede olursam olaymı, bir an için sessizce oturur, derin derin
nefes alır ve gerginliği üzerimden atarım. Ben, yaşamımla tam
bir bütünüm. Iç merakım v'e dış aktivitelerim, beni deneyimden
deneyime taşır. Her şey iyidir. Kullandığım ulaşım araçlarının
hepsi güvenlidir; uçaklar, trenler, otobüsler, otomobiller, kamyonlar, gemiler, kızaklar, kaykaylar, bisikletler; hepsi... Seyahat
edeceğim zaman bilirim. Eşyalarımı kolayca kullanacağım şekilde düzenlerim. Böylece kendimi fikren hazırlarım ve daima güven içinde olacağımı kendimi organize hissede-rim ve neşe
içinde hedefime doğru yola koyulurum.