📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyadaki bütün zamanlar benimdir.Zaman, olmasını istediğim gibidir. Eğer acele etmeyi seçersem,
asla yeterli zamanım olmaz. Ya da yapmak istediğim şeyleri
yapmak için yeterli zamanım olduğuna inanırsam, yavaşlar ve yapmaya niyetlendiğim şeyi zamanında tamamlarım. Şayet kendimi trafikte sıkışıp kalmış bulursam, bütün biz sürücülerin
ulaşacağımız yere bir an önce varabilmek için elimizden gelenin
en iyisini yaptığımıza kesinlikle emin olduğumu düşünürüm. Derin bir nefes alır ve diğer sürücüleri sevgiyle desteklerim. Hedefime tam zamanında ulaşacağımı da bilirim. Her deneyimimizin, kusursuz olduğunu görebildiğimiz zaman, acele
etmek veya gecikmek dururhunda kalmayız. Biz, doğru zamanda, doğru yerdeyiz. Ve yine herşey yolunda.
En yakın arkadaşlarım, düşüncelerimdir.Eskiden, beni çok rahatsız ettikleri için düşüncelerimden kor
kardım. Onları kontrol edemeyeceğimi düşünürdüm. Sonra,
düşünmemin deneyimlerimi yarattığını ve istediğim düşünceyi seçebileceğimi öğrendim. Düşüncelerimi kontrol etmeyi ve on
ları yavaşça, istediğim yöne kanalize etmeyi öğrendikçe, hayatımda daha iyiye doğru bir değişme başladı. Şimdi biliyorum ki; ben, düşüncelerini seçen bir düşünürüm. Seçtiğim düşünceler, yaşamımı şekillendirir. Eğer aniden negatif bir dü
şünce belirirse, onun bir yaz yağmuru gibi geçip gitmesine izin
veririm. Kırgınlık, utanç ve suçluluk düşüncelerini bırakırım. Sevgi, barış ve sevinç düşüncelerini seçer ve gezegeni nasıl iyileştirebileceğimi düşünürüm. Düşüncelerim, arkadaşlarım olmuştur. Ve ben onları düşünmekten zevk alırım.
Her sabah uyandığımda, kendime şöyle derim: "Bugün,gezegeni iyileştirm em de bana yardım cı ol. Kendimi daha çoksevebilirim . Bugün, daha az önyargılı ve daha az yargılayıcıolabilirim . Sevginin tüm benliğimi sarm asına izin verebilirim.
D aha m erham etli olabilirim ." Yardımcı olabilmemin pek çok
küçük yolları vardır. Çevreyolunda, diğer araçlara yol ve
rebilirim. Kalabalık kontrol noktalarında sabırlı davranabilirim. Merhametli davranan liderlere tebrik kartları yollayabilirim.
Esprili karikatürler keserek onları, faturalarımla birlikte postalayabilirim. Sorunlu bölgelere sevgimi iletebilirim. "Mutlak
gerçek"te hepimiz biriz; dolayısiyle, rekabet, kıyaslama ve yargılamanın ötesine geçmemiz imkansız değildir. Merhamet, sev
ginin en yüce oluşumlarından biridir. Çevreme bakarım. Ken
dim dahil, gördüğüm herkes sevgiye layıktır.