AJdımı, yaşamdaki güzel şeyler
üzerinde yoğunlaştırırım.
Bu gezegenin üzerinde güven ve huzur içinde yürürüm. Çünkü her an, sınırsız ve yardımsever evrenle bağlantı halinde olduğumu bilirim. Eskiden gecenin karanlığında ürkütücü sesler
duyardım. Bihnmeyenden korkardım. Zihnimin karanlıklarında, ürkütücü düşünceler gelir geçerdi. Çoktan yok
olup gitmiş çocukluk korkularımı yeni baştan yaşardım. Hayali
kazalardan ürperirdim. Oysa şimdi bu terörden kurtulmayı ter
cih edip aklımı iyi şeylerin oluşumu için kullanabilirim. Kendi düşüncelerim ile kendime terör yaratmayı durdurmak is
tediğim zamanlarda kullanmak için, anlamh, olumlu ve hayat
dolu hayaller seçer ve saklarım. Düşüncelerim, benim yönetimim altındadır v'e beni bunaltan ürkütücü düşüncelere izin vermem. "Evrensel sevgi"den, sorunlarımı çözmemde bana yar
dımcı olmasını isterim. Güvendeyim. Her şey yolunda.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim için iyileşmek kolay ve güvenlidir.Ne zaman bir doktora veya sağlık kontrolüne ihtiyapm olsa, şi
falı elleri, olumlu tutumu ve sevgi dolu bir kalbi olan bir doktoru seçerim. Tedavim için aldığım kararlara saygı gösterir ve
kendimi tedavi ekibinin bir parçasıymışım gibi hissederim. Gerçek iyileştirici gücün benim içimde olduğunu bilirim ve onun beni yönlendireceğine güvenirim. Sakinleşip tüm aklımı, yaşamımdaki güzel şeyler üzerinde yoğunlaştırırken, çevrerrde sevgi ve anlayıştan oluşan bir atmosfer yaratırım. Tıp mes
leğinde "Evrensel bilgeliğin" işlediğini biliyorum. Bu yüzden kendimi, onun ilgili ve nazik ellerine rahatlıkla bırakırım. Be
denime dokunan her el, şifa veren eldir.
Ne tarafa dönsem, yardım var.Yeni toplum modeli, "Destek grupları . Birer birey olarak,
karşı karşıya gelebileceğimiz her tür sorunumuz için destek grupları var. Kendine yardım gruplan, kişisel gelişme grupları,
ruhsal gelişme grupları ve "On İki Adım Programlart"mız mev
cut. Bu gruplar, birlikte barlarda oturmaktan çok daha yararlı oluyorlar. Sorunlarımızı kendi kendimize çözmek için sa
vaşmamız gerekmediğini öğreniyoruz. Kendi kalıplarımıza takılıp kalmak zorunda değiliz. Bizimle aynı sorunu yaşayan,
aynı kafa yapısındaki bir grup insana ulaşabilir ve olumlu çö
zümler bulmak için birlikte çalışabiliriz. Birbirimizle ilgilenir ve
destek oluruz. Bunu yapmakla, geçmişin acılarını geride bırakmayı öğreneceğimizi biliriz. Kendimize acıyarak oturup,
geçmiş için "Ne korkunç, değil mi?" diye sızlanamayız. Bağışlamanın yollarını arar ve yaşamımıza devam ederiz. Ben seni, sen beni desteklerken, birlikte yaralarımızı sararız.