Kendimi bildim bileli de soğuğu dostu gören bir insandım. Sıcakta herkes göz önünde olurdu. Herkesin omuzları dik dururdu. Kar, kış, kıyamet; insanı kaplumbağa gibi kabuğuna iterdi.
Asıl insan soğukta gösterirdi yüzünü. Başını kabanına gömmeyip dik omuzlarla yürüyen kimse, benim gözümde asıl insan oydu…