Uğur

Uğur
@A_dam
“Okut, öğret ve nihayet, yurda yararlı bir insan et.“
“Her şey iyiydi eskiden; güler yüzlü ve dostçaydı her şey.” (Syf.135)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimsenin okumadığı ve herkesin okuması gereken bir kitap keşfetmek istiyorum🙄🚬
“Demek istediğim şu… Bizden başka canavar yok belki…”(Syf.105)
“Hiç kimsenin tam sanıldığı gibi olmadığını anlatmak istiyordu.” (syf.61)
Evet, belki namuslu bir insansın ,namuslu bir insanım diye övünülür mü hiç? Herkes namuslu olmak zorunda değil midir? Suç ve ceza-Dostoyevski