Kitaplığımdan alıntılar

Kitaplığımdan alıntılar
@A_summ
Alıntı ve inceleme kanalım. ücretsiz katılabilirsiniz :) whatsapp.com/channel/0029Vb8...
“İyilikle gülümseyebilen insanlar vardı hâlâ.”
Sayfa 61·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“İçimde bir şey haklı çıkmak istemekteydi,ama ne yazık ki kendisiyle tek savaşabileceğim,içimdeki öteki ben’di.”
Sayfa 56·Kitabı okudu
“Her sorgusunun ardından bu kez aynı acımasızlıkla kendi düşüncelerimi sorgulamanın,araştırmanın ve karşısındakine acı vermenin işkencesini uygulamayı üstleniyorlardı ve böylesi daha da acımasızdı,çünkü öteki sorgulamalar ne de olsa bir saat sonra son buluyordu, oysa bu ikincisi,içinde bulunduğum yalnızlığın alçakça işkencesi nedeniyle hiç bitmiyordu.”
Sayfa 41·Kitabı okudu
“İnsan bekliyor,bekliyor,bekliyordu,düşünüyor,düşünüyordu,şakakları ağrımaya başlayana kadar düşünüyordu.”
Sayfa 38·Kitabı okudu
9/10
·83 syf.·
21 saatte okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2026 16:13
·
2026 2. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,5bin okunma