Seda

dünyada tek başına ölmekten daha büyük bir felaket olamaz.
Sayfa 82 - can·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
konu ne olursa olsun yazılarımı onun için yazıyordum,yazılarımda onun için gülüyor,onun için ağlıyordum; her bir sözcükle hayatımdan bir parça gidiyordu.
Sayfa 58 - can·Kitabı okudu
1000Kitap
İnsan gerçekte olduğu değil,hissettiği yaştadır.
Sayfa 54 - can·Kitabı okudu
1000Kitap
Allah kahretsin! diye düşündüm. utangaçlık nasıl da insanı ele verir. Ne harika! Hâlâ yüzü kızaracak kadar zarafet sahibi..
Sayfa 41 - can·Kitabı okudu
1000Kitap
yaş konusunu,tavandan damlayarak insanın geriye ne kadar ömrü kaldığını bildiren bir su sızıntısı gibi düşünmemiştim,hiç.
Sayfa 14 - can·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam