B.A

Ben tuhaf değilim, kötüyüm. Bazen böyle olurum. Hep ağlamak istiyorum. Çok budalaca bir şey ama geçer.
Reklam
İnsanın sağlığı yerinde, vicdanı da temiz olunca, ötesinin hiç önemi yok...
Misafirlik iyi ama insanın kendi evi daha iyi.
Suçlu, bütün felaketin kendi suçluluğunda ileri geldiğini hissediyorsa, suçsuzlardan daha çok acı çeker.
İnsanın bir işi olursa sıkılmaz.
Reklam