Hani, dört elle sarılmak zorunluluğu duyulan ruhun ebediyeti, bir yeniden doğuş inancı var ya, ne kadar gerçekçi veya nesnelci olursak olalım, bahar aylarında insanın bu felsefeye daha kolay inanası geliyor.
Oysa boş vakitlerini nasıl geçireceğini kestiremeyip sıkıntıdan bunalan ya
da bu saatleri oyun masaları çevresinde, sinir gerilimiyle saçıp savuran ne kadar çok insan var.