Meri

Meri
@Aalf
Kimsenin sahte yüzüne ayıracak vaktim, zoraki sohbetine harcayacak sabrim kalmadı. Az insan sifir sahtelik. Benim sessizliğim en büyük gücüm. Benim düşüncem olmayan şeyler adima yazılmış, konuşulmuş, oynanmiş...Sahne sizin, perde benim için kapandı...İsteyen istediği kadar oynasın...Yazmam gereken bir tezim, yaşamam gereken güzel bir hayatım var..
Meri
Artık böylee Elom ;)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biz senin iyiliğin için söylüyoruz cümlesinin meali: "Şimdi seni biraz eleştireceğiz, lütfen itiraz etme.”
Meri
Herkes kendisi yazıp kendisi oynuyor..Sahne kapanınca da oyuncu bile değilken en kötu oyuncu sen oluyorsun...İlginç..
Ayrılığın en kötü tarafı şahidini kaybetmek sanırım. Birileri bilmeyince bazı şeyler hiç yaşanmamış gibi oluyor çünkü.
Meri
Yumurtayı hangi tarafından kırmalı 😅
Ayrılığın en kötü tarafı şahidini kaybetmek sanırım. Birileri bilmeyince bazı şeyler hiç yaşanmamış gibi oluyor çünkü.
Meri
Her ayrılık yeni bir başlangıçtır Elomm🫶
Ayrılığın en kötü tarafı şahidini kaybetmek sanırım. Birileri bilmeyince bazı şeyler hiç yaşanmamış gibi oluyor çünkü.
Meri
Veee birilerinin bilmemesi gerekiyor...