Uzun upuzun bir yol
Karanlık , sessiz bir yol
Ne yapacağımı nasıl yapacağımı bilmiyorum
Bir el itekledi "yürü" dedi
Nereye gideceğimi nasıl gideceğimi bilmiyorum
Yol nereye gidiyor bilmiyorum
Tek bildiğim yalnızım
Tek bildiğim sensizim
Ben çok büyük bir enkazdan çıktım
Yaralarla berelere
O yüzdendir bu kadar çekimserliğim
Korkaklığa ne hacet
Çiğerlerimde var son nefes
O da boşa giderse eğer sonssuzluğa kavuşurum galiba
Bundandır mücadelem kendimle
Eğer bir kişiyi dahil edersem bu mücadeleye
Belki daha mutlu olurum ama belkide mutsuzluk bile imkansızlık olur bana
İçimdeki onca huzursuzlukla mücadele ederken
Dimdik durmak zorunda gibi hissediyorum
Bırak yıkılmayı azıcık titresem
Sanki bütün büyü bozulacak gibi
Sanki farkederlerse herkes bana düşman olcak gibi