Her adım atışımda sonuma yaklaşıyormuşum meğer...
Her nefes alışımda cepten yiyormuşum meğer
Ben daha vakit var sanıyordum
Zaten ömür hep sanmaklarla geçmiyormu ki?
Tam emin oldum budur olay dediğinde iş işten geçmiyor mu?
Her şeye geç kalmış gibi hissediyor insan
Heba olmuş zamanı pişmanlık duyarakta anını mahvediyor...