Herkesin
Bir umudu vardır,
Bir savaşı,
Bir kaybedişi,
Bir acısı,
Bir yalnızlığı,
Bir hüznü…
Çünkü herkesin bir gideni vardır…
İçinden bir türlü uğurlayamadığı..
Komşularınıza bakın olurmu?
Çünkü Bazıları aç yatıyor,
bu krizde artık bakkallara marketlere pahallılıktan giremeyen insanlar var ,
Onları yetkililer gibi sizde aç bırakmayın...! göz kulak olun birbirinize.