Arkadaşlar ezber konusunda yönteminiz ne tersten ezber işe yarıyor mu gerçekten, yani ben ezber yaparken hikaye ve görselleştirmeden yararlanıyorum ama bazı kelimleri Arapçam çok iyi olmadığı için benzetme yapamıyorum, dolayısıyla bu süreçte biraz da 33' leme tekniğine başladım aslında iyi ama ben başka yollara da bakmak istiyorum.
Velhasıl Kendime en iyi uyan yöntemi arıyorum, sizler de yardımcı olursanız🫂🤍