" ben topluma yabancı , toplum bana yabancı. Herkesin değerleri var: aile,din,ahlak,aşk,para... Biri çıkıp da çekinmeden değer yargısını ölçüt göstererek bir başkasını yargılayabilir hatta infaz edebilir. Değerler o kişinin haklı ve yaptığının da hakkı olduğunu söylüyor. Peki ya benim gibi değerleri olmayan hiç bir şeye değer vermeyen umursamayan insanlar? Bu yaşam oyununda bazen her şey öylesine doğal öylesine usulünce öylesine ölçülü oynanıyor ki kendimi bazen "Aileden Biri" saymak türünden gülünç bir fikre kapılıyorum ..."