…
Bana,
“Sen değerlisin” diyecek,
“Maskesizken, daha bir insansın”
“Daha yakın, daha bir dostsun”
Diyecek bir bakışa
Beni gören bir bakışa
Muhtacım...
Benim yanıma sokulman kolay olmayacaktır!…
Uyarırım seni dost!…
Uzun yıllar kendini yetersiz hissetmiş ben,
Sana kendimi kolayca açamayacaktır...
Bütün gücümle tutunacağım maskelerime,
Ne kadar sokulursan yakınıma,
O denli şiddetle, geri iteceğim seni.
Kim olduğumu merak ediyor musun?
Hiç merak etme...
Ben çevrendeki, her erkek ve her kadınım...
Maske takan her insanım