can

can
@AcT1
İktisatçı
Yüksek Lisans (İktisat)
Adana
29 Ekim 1995
3 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

can

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2020 3. kitabı
Hermann Hesse
8.1/10 · 2.043 okunma
Reklam
Yapayalnız mısın dünyada itiyor mu seni doğduğun toprak köşe başlarında harâmiler mi etmişler mi içine ekmeğinin salacaksın köklerini toprağa güneşi çınarla selamlayıp fırtınaya meşeyle duracaksın tutunacaksın diş diş tutunacaksın pençe pençe geçireceksin kılcal damarlarını evrenin damarlarına gül olup açılacaksın seher seher ceviz olup döküleceksin sana bir mi vurdular derlenip toparlanıp sen iki vuracaksın yoksa yoksun silerler adını karatahtadan
Gelişimiz götü mumlu mektupla olmadı bu dünyaya gidişimiz bando davul olmayacak elbet geldik açmasa olmayacak çiçekler gibi direndik zincirini çürüten mahkûmlar gibi bekledik biryerlerden çıkıp gelecek diye gelecek de gözyaşımız dinecek diye kirimiz pasımız yunacak diye karnımız adam gibi doyacak diye haksızın damına koyacak diye gelmedin ulan gelmedin ulan gelmedin gardiyan ettin bizi bu gecelere
Bitti temmuz, yine bitti Kırlangıçlar çekip gitti, yine gitti Kaldık yine kaygularla başbaşa yine kaldık Yarın yine yapraklar, yarın yine yağmurlar Ardından yine soğuk, ardından yine tipi Yine palto, yine gocuk, yine odun, yine kömür Yine sövgü karakışa, YİNE BAHARA SELAM! Ederler yine tombul, gelirler yine cılız Kiralar yine azgın, kuyruklar yine dilsiz Yine mızmız sıkıntı, yine hep vıdıvıdı Yine hep televizyon, yine hep ortadoğu Uykular da beter yine, uykular da kara kuru Yine bezgin sabahlar, yine yılgın akşamlar Yine hep dalavera, yine hep o kuruntu Yine umut, yine düş, yine hep bekleroğlu Ama belki kış da güzel Ama belki kar da güzel Ama insan olana