Kendime düşman mıydım sahi? Her defasında mesele benim hayal ve isteklerim olmasına karşın sonsuz bir kaçış içerisinde buluyorum kendimi. Kendimi daha ben anlayamamışken başkasının anlamasını beklemek oldukça ütopik zaten.
Kimler geldi, kimler geçti hayatımdan?
Ne zaman saklandın aşktan en son, çıkmış aklımdan.
Yaşamak hayata katlanmak demek.
Bize yürek gerek, çölde çiçek.
Bazen yetersiz hissetmek de gayet insanca olabilir mi? Her şeye yetememek yahut yaptığın işte hala daha yetkinliğe sahip hissetmemek.. Bugünden bana kalanın hepsi bu sanırım.