Çocukken çok istediğim bir şey için 40 gün dua etmiştim. Sonra bir mucize oldu ve imkansız sayılabilecek olan bir ihtimal gerçekleşti; duam kabul oldu. O zaman Tanrı için imkansız diye bir şey olmadığını anladım. İnanıyordum zaten ama ilk o zaman anladım işte. Şimdi de bir şeyin gerçekleşmesini çok istiyorum ancak artık günahsız değilim…
Beyan
@Beyankk
·
Tanrı’ya bir tek şey için dua ediyorum,
“umarım incinmezsin.”
Le vent dans le dos, la Lune en passagère
Au volant, je file
Quand vient la nuit, je cours en solitaire
Aujourd'hui, demain
Et je regarde par la fenêtre
Les gens, les filles
Et tout ce qu'on laisse en chemin
Je repars un peu plus loin
Que reste-t-il à l'aube?
Je ne sais plus quoi faire
Aujourd'hui, demain
Combien d'envie me quittent au matin?
•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•
Rüzgar arkanda, Ay yolcusu
Direksiyon başında gidiyorum
Gece olduğunda yalnız koşuyorum
Bugün, yarın
Ve pencereden dışarı bakıyorum
İnsanlar, kızlar
Ve yol boyunca bıraktığımız her şey
biraz daha geriye gidiyorum
Şafakta ne kaldı?
Artık ne yapacağımı bilmiyorum
Bugün, yarın
Sabahları kaç arzu beni terk ediyor?