Murat turan

Murat turan
@Adam1221
adın üç kere geçti saçma sapan bir filmde _ _yalnız olsam çok ağlardım ama annem bakıyordu _ otoban dolusu gürültüyü sıkıştırıp beynime anne dedim, hadi çay koy da içelim.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yatıyoruz yan yana Öpüşüyoruz, sevişiyoruz da hatta Herşey oyunun yasaklarına uygun bir günah oluyor
Edebiyat
olaki yürürüm bir başka aşka ya da yürürüm mavi olmayan bir gülüşe unutmaki tek aşk olduğum sensin aşık olduğum değil Umut altınçağ
Ağzımız yanmasın diye çay bardağına Dudak payı koyan biz Yüreğimizi yakanlara bir pay koymayı unuttuk. Gafildik, yandık, yanıldık.