a.d.y

a.d.y
@AdamSTAR
Ne için aşık olur insan? Her gece ağlamak için mi? Her gün ışığını farkettiğinde özlemek için mi? Her kim olursa olsun, o değilse boş boş bakmak için mi? Yokluğa gömülmeyi neden seçer insan? Umudun varlığından mı? Bir kaç güzel hayâlden mi? Sevdiğinden mi? Yoksa insan olduğundan mı?
İlişkiler
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hayat çok zor.