Adar

Bir bozuk saattir yüreğim hep sende durur...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sen gittikten sonra aklımda kalacak olan hayalini kıskanıyorum...
Olmasaydı sonumuz böyle:(
Ciğerim yanıyor, yüreğim kanıyor Olmasaydı, olmasaydı sonumuz böyle Gözüm yaşarıyor, yüreğim kanıyor Olmasaydı sonumuz böyle Göğsüm daralıyor, yüreğim kanıyor Olmasaydı sonumuz böyle Birer yolcuyduk aynı ormanda kaybolmuş Aynı çıtırtıyla ürperen birer serçe Hep aynı yerde karşılaşırdık, tesadüf bu Birer tomurcuktuk hayatın kollarında Birer çiğ damlasıydık bahar sabahında, gül yaprağında Dedim ya, hiç yoktan susturuldu şarkımız Yüreğim kanıyor, yüreğim kanıyor Bitmeseydi, bitmeseydi bizim öykümüz böyle Göğsüm daralıyor, yüreğim kanıyor Olmasaydı sonumuz böyle Göğsüm daralıyor, yüreğim kanıyor Olmasaydı sonumuz böyle..... :((((AHMET KAYA ya selam olsun
Duygulu
Çöllerinde mecnun oldum Dağlarında ferhat oldum Kör küyüda yusuf oldum Hadi çık gel tut ellerimden Fıratın asiliğinde kaybolmasın sevdamız Bire kırk veren umutlar yeşersin Tut ellerimden bırakma nolur Sen beni git Dicle'ye sor Sen beni git Fırat'a sor Sen beni git Munzura sor Ben seni çok seviyorum

Adar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
2026 4. kitabı
Ahmet Ümit
8.6/10 · 39,9bin okunma