Sosina siya darê

Sosina siya darê
@Adbdhfjjd
"Şîn e jîn..." #SELİMTEMO
iki gün önce Maraş Elbistan çadır kentlerinden ayrılıp Elazığa doğru giderken, bir dağ yamacında tarlada iki aile ve çocuklar gördük. İnip çocuklara balon şeker ve çikolata verip büyüklerle bayramlaştik şeker tuttuk vs. Ne topladıklarını sordum. Yabancı ilk defa gördüğüm bir bitkiydi, yenilebilir, yıkanıp tuzlanınca çok güzel oluyormuş. Tattım sonra tutturdular alın biraz götürün diye o kadar zahmet edip toplamışsınız, bu kadarı kafî bizim için dedim, siz zahmet edip inip geldiniz ne zahmeti dediler. Onlar da kendi elindekilerini paylaşmak isteyen binlerce insanlardan bazılarıydı. Bitkiye eğer yanlış değilsem yenik dediler. Afşinli ailelerdi. Ne kadar güzeldi sohbet muhabbet 🌸
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dünyayı verelim çocuklara hiç değilse bir günlüğüne Allı pullu bir balon gibi verelim oynasınlar Oynasınlar türküler söyleyerek yıldızların arasında Dünyayı çocuklara verelim Kocaman bir elma gibi verelim sıcacık bir ekmek somunu gibi Hiç değilse bir günlüğüne doysunlar Bir günlük de olsa öğrensin dünya arkadaşlığı Çocuklar dünyayı alacak elimizden Ölümsüz ağaçlar dikecekler. Nazım Hikmet Ran
Öncelikle merhaba..haftalar öncesinde paylaştığım bayram günü etkinliğimizi bayramın ilk üç gününde, depremzede çocuklarımız ve ailelerimizle geçirdik. Toplam beş şehir, bazı köy ve mezralar olmak üzere binlerce çocuğumuzun sevincine ortak olduk. Ayrıca insanlarımız bayram günü dahi yanlarında olunduğu için çok mutlu oldular, uzun uzun sarılan oldu, sofrasına davet eden oldu, elinde ne varsa o an bizimle paylaşmak isteyen oldu, buraya aktarmam mümkün değil, yanlısı da değilim ama burda bizim bu çalışmamıza gerek kitaplar aracılığıyla olsun gerekse bireysel olsun destek verenler oldu. Paylaşıp daha çok kişiye ulaşmasına vesile olan hocalarım oldu. Bu yüzden paylaşmak istedim küçük bir yazı ile. Ne diyeceğimi bilmiyorum, ama gerçekten mutluluk verici insanların sevincine katkıda bulunmak, sohbet etmek, dertleşmek, çocuklardan bol bol kitap okuma sözü almak. Ne kadar afilli kelimeler kullanılsa dâhi küçük bir çocuğun yüreğinden dökülen bütün yoğunluğa değecek "iyiki varsınız" cümlesinin verdiği hissiyatı anlatamam. O an duraksadım, yeşil yeşil parlayan gözler aklımdan çıkmaz herhalde. Buna vesile olan, bize inanan güvenen ve yardımını esirgemeyen herkese minnettarım, çok çok teşekkür ederim. hep güzel kalın, güzellikle, sevgiyle kalın ❤️🎈 çünkü tüm dünya çocuklarına sevgi, saygı ve güzellik borcumuz var ❤️

Sosina siya darê

@Adbdhfjjd
·
+1
Depremzede çocuklar için bayramın ilk iki günü şeker, çikolata ve balonlar ile sahada olmayı umuyoruz. Öyle inandık öyle yola çıkacağız 🌸
Malatya Çadır kente çalışmamızda bize yardımcı da olan AFAD görevlisi yönetici bir beyefendinin saksılara ektiği çiçekler. Birkaç şehirde daha çadır önünde vardı çiçekler. Bir de masalara konulmuş gördüm... ' çiçeklenmeyle solmayı bir biliriz ' der bir yazar. En kısa sürede toparlanıp tekrar çiçeğe durma umuduyla 💐