Sosina siya darê

Sosina siya darê
@Adbdhfjjd
"Şîn e jîn..." #SELİMTEMO
Ücra dağ köyünün güzel mor çiçeği...💜♀️
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Adıyaman ilçe ve bazı köylerde planladığımız gibi bayram ziyareti etkinliğimizi uyguladık. Yarında diğer şehirlere gittikten sonra durumları yazacağım. Dağ köylerinde ki yokuşlar sebebi ile az daha dağ başında mahsur kalacaktık. ama şükür düzlüğü gördük. Malatya'ya varmaya çalışıyoruz. Dağ zirveleri, yağmur, yokuşlar bana Nuri bilge ceylanın "bir zamanlar Anadolu'da" film sahnelerini anımsattı :) hüzünlendim:(
Kitapları kargoya teslim etmeye iki yanı çiçeklerle dolu beyaz bir yolda türkü dinleye dinleye ilerliyorum🥲her şey bir başka heyecan verici ve güzel, güzellik aşkına ♀️💜
Biraz acil!:)
Öncelikle herkese merhaba. İlk defa böyle bir şeye kalkışacağım için ikircikliyim. Birkaç gün önce bir etkinliğimizi paylaşmıştım. Bireysel olarak kurduğumuz bir grup ile bayram gününü çocuklarımız ve Depremzede ailelerimiz ile geçirme kararı aldık. Çikolata, şeker ve balonlar ile böyle bir etkinlik düzenledik. Eksiklik olmaması adına biraz daha maddi kaynağa ihtiyacımız olabilir diye bir şeyler yapmak istedim. Destek istemek bir yana bunun karşılığında bir şeyler vererek almak istemişimdir hep. Elimde olan tek şey bazı kitaplarım, ve ben onları öyle dolaplığımda görmezden gelemem sanırım, çoğu ta lise yıllarında harçlıklarımla aldığım ilk kitaplarım. Eskitmek, gittiğim her yerde ardımda taşımak gibi delice düşüncelerim vardı eskiden. Ama şimdi yok, artık ayrılma vakti ve ben bu etkinlik için kitaplarımı 2.el olarak satışa çıkarıyorum. Dolapta duracaklarina böyle bir şeye vesile olmaları beni daha çok mutlu ve huzurlu eder:) kitapların gücünün çoğu şeye yettiği kanısındaydim, şimdi buna daha çok inanıyorum. Bazıları eski, bazıları yeni. İlgilenen olursa iç resimlerini de paylaşırım. Fiyata gelince alıcının kendisinin fiyat biçmesini istiyorum. Çünkü daha önce hiç böyle bir girişimim olmamıştı. Pek bilgim de yok, tek temennim biraz gelir elde etmek. Kargo ücretini ödeyemem başta dile getirmem lazım çünkü olduğunca bir kazanç elde edip planladığımız etkinlikte kullanacağım. İlla yok olmaz diyen çıkarsa mecbur çözüm buluruz :⁠,)İlgilenen olursa son birkaç günüm var. Daha çok kişiye ulaşması adına paylaşılırsa çokk mutlu olurum 🌸🙏
"Ez xerîb,tu xweşik cîhan hêvîdar...💙" Ahmed Arif