Kendimi ne kadar manasiz şeylerle üzdüğümü anlıyor, bütün kabahati hayalperestligimde, kendi içime kapanıp kuruntu yapmamda buluyordum. Fakat artık değişecektim.
Deli olacagim, yahut öleceğim dersem yalan söylemiş olurum. İnsan tahammül edemeyecegini zannettigi seylere pek çabuk alışıyor ve katlanıyor. Bende yaşayacağım...
Ama nasıl yaşayacağım???