Hayır, bırak ağlayayım. Ben gelecek için değil, geçmiş için ağlıyorum. Her şey gitti, uzaklaştı. Ağlayan ben değilim. Hatıralarım ağlıyor. Yaz ayları... Park... Hatırlıyor musun? Ağaçlı yolu, leylakları düşünüyorum. Bu hatıralar kalbimi dolduruyor. Onları koparmak acı, pek acı!
Kaçıyorum ama nereye insan gittiği yolun nereye çıktığını bilmez mi . Eşten dosttan kaçarmıymış? Gel gördüm ki kaçarmış. Güvenli olmayan limanlara doğru ....