Kim için yaşayabilirim, hangi gaye için? Neyi arayacağım? Ne için savaşacağım? Neyin rüyasını göreceğim? Hayatın çiçekleri döküldü, sade dikenleri kaldı.
Kitap okumaya başlamadan önce ; kitaba para mı verilir kim oturupta onun başını bekleyecek derdim . Gereksiz bir şey olarak görürdüm ama öyle değilmiş çok farklı dünya imiş geç kaldığım için üzüldüğüm bir olay oldu hayatımda çok geç kalmışım
Ne istiyoruz neyi düşünüyoruz bilmem şu bilmem bu ama kendimizi düşünmekten hep geri kalıyoruz. Her şey biter lakin geri sen kalırsın ona göre ayağa kalk .