"Neoliberal rejim, tükenme çağını başlatmıştır.
Şimdi sömürülecek olan ruhtur.
Bu yüzdendir ki bu yeni çağa depresyon ya da tükeniş gibi ruhsal rahatsızlıklar eşlik ediyor."
"Neoliberalizm, -beğendim- kapitalizmidir. Bu kapitalizm, disipline etmeyi amaçlayan zorlama ve yasaklarla iş gören 19. yüzyıl kapitalizminden tümüyle farklıdır."