A

A
@AdenSakaa
Sayfayı çevirmeyi unutma... merve ♡٭٭
Fen bilgisi Öğretmeni
Lisans
225 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
9/10
·792 syf.·
2025 19. kitabı
Sanırım ikinci kitaptan daha çok sevdim. Xaden'ın hastalığını(spoi olmasın diye böyle dedim) bu kitapta iyileştirmeye çalışıyoruz ve her bilgi bizi umutsuzluğa doğru götürdü. Aynı zamanda Andarna'nın yani 7.ırkın peşine düşüp kıtayı kurtarmaya çalıştılar. Bu kitapta benim en çok hoşuma giden şeyler: Diğer ejderhaları da duyduk-okuduk, Xaden&Violet ilişkisi çok daha iyi ve güzel yazılması ve son olarak da sürekli bir olayın olması. İkinci kitaba göre daha hareketli ve ilişkiler daha kesindi. Kimin ne istediği belliydi. Kitapta çok fazla karakter var ve 2.kitapla araya bir süre girince unutmuştum çoğunu. Bu yüzden üst üste okunması gerekiyor bence kitaplar. Birde Veninler var. O kadar bilinmezler ki. Yani 3 kitap boyunca bence az bilgiye sahip olduk ama bir yandan 4.kitabı merakta da bırakıyor. Ben bu seriyi genel olarak seviyorum ve kış ayında oturup seriyi baştan sona okumamız gerek bence. Öyle dehşet bir tat bırakır ki damakta Fantastik severlere öneririm
Oniks FırtınaRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20251,605 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
9/10
·304 syf.·
2025 18. kitabı
Birinci kitap bittiği gibi ikiye başlamıştım ve çok kısa sürede bu kitabı da bitirdim. Gerçekten de kitap o kadar güzel ve komikti ki. O eğleneceğiniz ve dibine kadar her anında komedi olan, rs kurtarıcı seri diyebilirim. Yazarın kalemi sade olduğu için hiç yormadan direkt okuttu. Olaylar güzel bir şekilde ilerledi ve kitabın akışı pürüzsüz bir şekilde ilerledi. Ay cidden su gibi aktı gitti ya. Ben takıma aşırıı alıştım ve ana karakter Başar'a ne kadar da alışmış, sevsem de benim favorim farklı: Ümit ve Emirhan. Allahımmm bunların kafasını ısırmak falan istiyorum. O kadar komik ve o kadar güzel bir arkadaşlıkları var ki. Sırf bu iki şapşal için bile bu kitap okunur. (Acaba onlara özel de kitap gelir mi? ) Seriyi eğlenmek isteyen herkese öneririm.
Her Kimsen: Son SetR. İdeli · Artemis Yayınları · 20251,060 okunma
8/10
·264 syf.·
2025 17. kitabı
𝙆𝙊𝙉𝙐𝙎𝙐: Deva, kardeşinin yaptığı borç yüzünden babasının yerine bir süreliğine geçmek zorunda kalır. 2 aylık bir süre boyunca babasının işini yapmak zorunda kalır ve basketbol takımını idare edip koordine etmesi gerekir fakat küçük bir sorun vardır. Koç, gelen kişinin bir erkek olduğunu sanır. Babasının işini kaybetmemesi için Deva bir süreliğine erkek rolüne bürünür ve kimseye belli etmeden aşık olmadan 2 ay dayanması gerekir. 𝙔𝙊𝙍𝙐𝙈𝙐𝙈: O kadar kafa dağıtılmalık eğlenceli bir kurgu ki. Elinize aldığınızda maximum 4 saatte bitirebileceğiniz bir kurgu. Kitabın konusunu, karakterleri çok sevdim. Bazen Devaya "ne alaka?" dediğim de oldu. Bir kalıbın içine girmemek için başka bir kalıba girmesi gibi Ama genel olarak Deva her konuştuğunda gerçekten çok eğlenip güldüm. Toplu ortamda okumayınız... Kamu spotu ahhshshs Özellikle gece biri yanınızda uyuyorsa, gülme sesinizden uyanabilir. Kitap çıtır çerezlik, anı dağıtmalık ve çok keyifliydi. Yazarın kalemi de sadeydi bu yüzden Kurguyu hemen okuyabildim. Sanırım kurguda sevmediğim tek şey 𝑺𝑨𝒀𝑰𝑵 𝑺𝑬𝑵 diye başlayan iç ses tarzı yerdi. O kısımlar olmasaydı 10/10 bir kitap bence. Bazı yorumlarda Başar'ın yönelimi anlaşılmıyor tarzı bir şey denmişti. Yani kitabı okuyunca adamın garip tavırlarının nedenini çok iyi anlatıyordu kitap. Ki adam bazı şeyleri anlamıştı. Anlaşılmayacak hiçbir şey yok yani. Genel olarak kitabı +12 yaş grubuna rahatlıkla öneririm. Smut sahne yok, saçma küfürler yok. Güzel bir arkadaşlık, komik sahneler, sade bir anlatım ve güzel işlenmiş toplumsal olaylara vurgu vardı. Kafa dağıtmak isteyen herkese öneririm
Her Kimsen: İlk SetR. İdeli · Artemis Yayınları · 20251,699 okunma
8/10
·559 syf.·
2025 16. kitabı
Kitap bitti. 8,5/10 Gerçekten uzun zamandır böyle iyi biten bir final görmedim. O son için bile 82822kez okunur. 𝑲𝑶𝑵𝑼𝑺𝑼: Karaca, normal bir hayatı olan normal bir üniversite öğrencisi olduğunu düşünür ve bize de bunu düşündürttü. Belli aralıklarla Aram denen bir çocukla karşılaşıp durur ve bunların bazılarında Aramı hatırlamaz. Sürekli Aramla baştan tanışır. Teyzesi ile beraber yaşarken sürekli geçmiş ile ilgili şeyler hatırlamaya başlar ve hatırlamaması gereken bu şeyler yüzünden geçmişi peşine takılır. Eski düşmanı ile beraber iş birliği yapar ve geçmişte nefret ettiği o adama doğru çekilirken hafızasındaki kayıp anılarıda kurtarmaya çalışır. 𝒀𝑶𝑹𝑼𝑴𝑼𝑴: Kitabın konusunu spoilersız anlatmak o kadar zor ki.... Şimdi bence ilk 140 sayfa okuru kitaba alıştırma, karakteri, Kafa karışıklıklarını, tanıma süreciydi. Buraya kadar sürekli bir hafıza silinme, gerçek-yalan ilişkisi vardı ve bir an durup acaba psikolojik başka sorunları mı var karakterin diyebiliyoruz? Bir an kaza geçirmişken bir an teyzesi ona mezuniyet partisinde olduğunu diyebiliyor. Kim yalancı, kim dost, kim düşman asla bilmiyoruz. Kitabı okudukça bu sevgi ve nefret tamamen değişebiliyor mesela Aram... Cidden ilk bölümlerde Aramdan gıcık kaptım ve ana karakter olmaması için dua ettim ahahha ama sonlara doğru onu anladıkça ve tanıdıkça puff her şey değişti. Bir de Enginimiz var.... A desem spoi B desem spoi... Bnm için sadece hayal kırıklığı diyeceğim. Diğer karakterleri de sevdim aslında ben. O arkadaşlığı çok güzel yansıtıyorlardı ve burdaki arkadaşlıktan kastım baştaki o grup değillllll... (Sapık herifff!) Kitapta bir çok konu, olay var ve sanırım en sevdiğim, bazı kısımların üstü kapalı anlatılması. Tetikleyici unsurları bam diye anlatmamış yazar ve bu da küçük okurların da rahat okuyabileveği
1000Kitap
KodexR. Gaye Önel · Epsilon Yayınevi · 202593 okunma