Bahar

Bahar
@Adenlinaa
İnsanın içi rahat olmayınca nasıl iyi olur !
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insan ,içini samimiyetle ortaya dökmeyi neden duygularına bir hakaret olarak kabul ediyor ?
Zaten insanlar mutsuz olmadıkça ,başkalarının mutsuzluğunu anlamıyor.
Sevinç ve mutluluk insanı ne kadar güzelleştiriyor !
Bazen kalbimiz soğur ve ruhumuz ağırlaşır.