Kitappeşinde

Kitappeşinde
@Adenozindifosfat
“Sevgisiz kalan kalp ihtiyarlarmış…” Faruk Nafiz Çamlıbel
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Ben varya sürekli yüzü gülen bir mutsuzum…”
İyi geceler
“İnsan hiçbir şeyle gelir. Her şeyin peşine düşer. Sonra her şeyi bırakıp Hiçbir şeyle geri döner.”
“…keşke ben de ağlayabilseydim, her şeyi gözyaşlarımla söyleyebilseydim, anlaşılayım diye konuşmak zorunda kalmasaydım.” José Saramago