Nurseda Yüksel

Ezcümle, herkes varlığındaki boşluğu doldurmak is­tiyor. Dolduramadan ölüyor. Ama uğraşma boşuna, o boşluk dolmaz! Varolmanın boşluğu o. Dolsa biz, biz ol­mayız.
Sayfa 286·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Seni tam sevecektim, sevmenin tam da kıyısına gelmiştim, göze alamadım deme sakın.
Sayfa 284·Kitabı okudu
Edebiyat
Duygu dediğimiz şey, benliğimizin bir yerlerinde belirip kaybolan bir şeyler işte. Geliyor, geçiyor, ama çok ağrı yapıyor.
Sayfa 280·Kitabı okudu
Alıntı
Kafam aşkla, korkuy­la, dehşetle, kurtçuklar, sinekler, gül yaprakları, mezar taşları, parlak mermiler ve kuş tüyleriyle, iyi, kötü, güzel, çirkin, umutlu, umarsız, ölümü veya hayatı anıştıran ne varsa onlarla kaynıyordu.
Sayfa 276·Kitabı okudu
Edebiyat
Özlediğim kucağı ise bütün gezegen­de, hatta koskoca ıssız evrende, kendimi kayıtsız şartsız güvende hissettiğim tek yer.
Sayfa 261·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam