Adile Türkmen Bıçakcı

Adile Türkmen Bıçakcı
@Adikitapo
06.04.19 🧡
Ben okuduğum ve sevdiğim kitaplara güzel yorumlar yapıldığını görünce aşırı mutlu oluyorum. Kitabı etrafımdaki herkes okusun, tatsın, sevsin istiyorum. Güzel bir tat yakaladığın restorana başkalarını götürmek gibi. Ben böyle yaparken yazarların geridönüşlerden bizzat aldığı hazzı düşünemiyorum. İyi ki böyle yetenekler var da dalgalar halinde mutluluk yayılıyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu dünyayı sevmedim ama azaldı kinim.