Uzun zamandır böyle tatlı çerezlik bir kitap okumamıştım. Kitabın konusu, karakterleri, olayların işlenişi itibariyle çok güzeldi. Ella nin dik duruşu, savaşçı karakteri, Read in mesafeli hallerini okumak beni çok mutlu etti. Bu gençleri sevdim. Kitabın sonundaki olaya dair bı tahminim var. Bakalım ikinci kitabı okuyunca doğru tahmin ettim mi anlayacağım. Hemen ikinci kitaba başlayacağım. Genç kurgu sevenlere tavsiye ederim