Kim olduğum tekbaşınalıktan çıkışımdır. Ama nasıl? Benden başkasını temellük ederek, benden başkasına hükmederek benden başkasını gasp ederek kimlik kazanabilir miyim? Asla! Benim kimlik kazanabilmem için benimle olan benden başkasının bana ben olduğumu söyleyebilecek derecede benim denetimimden uzakta bulunması gereklidir. Aynayla bitişirsem kendimi göremem.